Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TROPHY 1200 - 2016

Garantie: Ja
33856 Km
GRIJS
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2016
Garantie: TLM'S G12 Garantie

Deze Trophy 1200 is de ultieme
kilometervreter. Deze toerbuffel is
o.a. uitgerust met handvatverwarming,
verstelbare ruit en drie ruime
koffers. Het is een beresterke
driecilinder, waarmee je de elementen
het hele jaar door kunt trotseren.
Wij leveren deze onderbelichte motor
inclusief een verse, grote beurt
(incl klepspelingcontrole) en 12
maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 1968 - In 1968 betoverde Ducati motorenthousiastelingen met de magische prestaties van de 450 Mark 3D (reed meer dan 170 km/h), het eerste productiemodel Ducati met desmodromische distributie. Desmodromisch: de beide bewegingen van de klep worden beheerst. Zie het als een boomstam die je doorzaagt. De heen én weergaande beweging wordt beheerst. Een niet-desmodromische bediening is bijvoorbeeld een deurklink; naar beneden wel, omhoog niet. Met het lichtten van in- en uitlaatkleppen gebeurt in conventionele blokken hetzelfde. De klep wordt door de nokkenas neerwaarts bedient. Het sluiten gebeurt onder veerspanning. Bij een desmodromische klepbediening gebeurt dit ook door de nokvorm.
© 2000 - 2024 Motoroccasion