Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER EXPLORER XRT - 2016

Garantie: Nee
69868 Km
Wit
triumph - tiger-explorer-xrt
triumph - tiger-explorer-xrt
triumph - tiger-explorer-xrt
triumph - tiger-explorer-xrt
triumph - tiger-explorer-xrt
triumph - tiger-explorer-xrt
triumph - tiger-explorer-xrt
triumph - tiger-explorer-xrt
triumph - tiger-explorer-xrt
triumph - tiger-explorer-xrt
triumph - tiger-explorer-xrt
triumph - tiger-explorer-xrt
triumph - tiger-explorer-xrt
triumph - tiger-explorer-xrt
triumph - tiger-explorer-xrt
triumph - tiger-explorer-xrt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette Tiger Explorer in de XRT uitvoering.

Origineel nieuw in Nederland geleverde motorfiets met de gehele onderhoudshistorie.

Het gaat hier om de Luxe versie zal het proberen om het allemaal te vermelden wat er op zit;

Hand en zadelverwarming.

Electrische instelbare veringen en ruit.

Verschillende rijmodi.

Originele afneembare zijkoffers met een  extra grote Givi topkoffer.

Valbeugels en extra lampen.

Cruise Controll.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

De koffie staat klaar.


 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, Cardan aandrijving , Cruise control, extra lampen, gear indicator, Handkappen, Handvat verwarming, in hoogte verstelbaar zadel, In hoogte verstelbare ruit, instructieboek, Kofferset, middenbok, onderhoudsboekjes, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, Verschillende rijmodi, Windscherm, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2024 Motoroccasion