Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XRX - 2016

Garantie: Ja
59500 Km
N.V.T.
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2016
  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor alle nieuwe motoren van CFMOTO. BENELLI, MOTOMORINI, ZERO en diverse occaissions, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

    U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen.

    Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!
    *informeer naar de voorwaarden


    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
2 rijdmodi (road / offroad), 800cc driecilinder motor 94 pk, 2016 model jaar, Aan/af abs, Benzine capaciteit 19 l, Carter bescherming, Cruisecontrol, Droog gewicht 191 kg, Gratis 3 maanden garantie (optional 24 maanden 450 euros), Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Kofferdragers, Middenstandaard, Nissin abs remmen, Remus uitlaat, Rvs remleiding, Servicegeschiedenis, Showa vering, Tellerstand 59 500km, Tractiecontrole, Valbeugels, Verstelbare voorruit, Verstralers, Verwarmde handvaten, Zadel hoogte 810 - 830 mm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion