Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XR - 2017

Garantie: Ja
24426 Km
Zwart metallic
triumph - tiger-800-xr
triumph - tiger-800-xr
triumph - tiger-800-xr
triumph - tiger-800-xr
triumph - tiger-800-xr
triumph - tiger-800-xr
triumph - tiger-800-xr
triumph - tiger-800-xr
triumph - tiger-800-xr
triumph - tiger-800-xr
triumph - tiger-800-xr
triumph - tiger-800-xr
triumph - tiger-800-xr
triumph - tiger-800-xr
triumph - tiger-800-xr
triumph - tiger-800-xr
triumph - tiger-800-xr
triumph - tiger-800-xr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Triumph Tiger 800 XR uit bouwjaar 2017 – Veelzijdige adventure motor in topstaat! 

Ben jij klaar voor avontuur, zowel op de weg als offroad? Deze Triumph Tiger 800 XR uit 2017, met 24.426 km op de teller, is een Nederlandse motor in uitstekende conditie. Perfect voor lange ritten en uitdagende terreinen, uitgerust met:

  • Topkoffer
  • Handvatverwarming
  • ABS-remssysteem
  • Wilbers achterschokbreker
  • Valbeugels
  • Middenbok

Met een krachtige 800cc driecilinder motor levert deze Tiger 800 XR 70 kW (95 pk), ideaal voor een soepele en dynamische rijervaring. De motor is altijd goed onderhouden en wij hebben de motor een complete onderhoudsbeurt gegeven, dus klaar voor jouw volgende reis.

Review Motorcyclenews.com (2017): “De Triumph Tiger 800 XR is een uitstekende allrounder met een soepele motor en veel comfort, perfect voor zowel tourrijders als avonturiers.” Met zijn praktische opties en betrouwbare prestaties is dit de ideale motor voor de veelzijdige rijder.


  • Inruil van een MOTOR en/of AUTO is mogelijk. Voor een indicatie mag u altijd even bellen, mailen of een whatsapp sturen.

    Op alle nieuwe motoren wordt tenminste 2 jaar fabrieksgarantie gegeven. Dus op gebruikte motoren jonger dan 24 maanden zit nog de resterende fabrieksgarantie.

    Op alle motoren ouder dan 2 jaar wordt 3 maanden GARANTIE gegeven zonder meerprijs (garantievoorwaarden staan op onze website)

    Uitbreiden van garantie t/m 12 maanden is in bijna alle gevallen mogelijk in de vorm van Premium Garantie Pakketten (zie onze website)
    .
  • .
    MOTOR ARENA
    Dubloen 14
    5751 PX Deurne
    Tel: 0493-750331
    Whatsapp: 06-20351867

    (Telefonisch bereikbaar van Ma t/m VR van 9:00u t/m 21:00u en Zaterdag van 10:00u t/m 17:00u)

    Openingstijden:

    Maandag: 09:00u t/m 18:00u
    Dinsdag: 09:00u t/m 18:00u
    Woensdag: GESLOTEN
    Donderdag: 09:00u t/m 18:00u
    Vrijdag: 09:00u t/m 18:00u
    Zaterdag: 10:00u t/m 17:00u

    Buiten de aangegeven openingstijden is een afspraak maken mogelijk.
    .


Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, WILBERS Achterschokbreker/vering,




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Arena
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion