Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 XCX - 2016

56500 Km
Blauw
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Het topmodel van de Tiger 1200, XCx uitvoering met o.a abs, cruise control, TSAS elektronische vering, rij modi, elektrisch windscherm, bellypan, valbeugel, navigatie steun, mistlampen, spaakwielen en aluminium Triumph kofferset.

Compleet met sleutels en boekjes. Van 1e eigenaar en dealer onderhouden. Laatste onderhoud bij 55.800km twv e1.500,- met o.a nw banden. (factuur aanwezig)

Meer info of afspraak bel gerust met M: 06-18 139 389. Inruil, financiering en bezorgen mogelijk.

  • Afleverkosten inclusief garantie E199,-
     

  • MOTO WIJMA
    Zwettestraat 14
    8912 AH Leeuwarden
    M: 06-18139389
    E: info@motowijma.nl

    Openingstijden:
    Woensdag t/m Zaterdag van 9.00 t/m 17.00uur.
    Bel gerust voor een afspraak buiten openingstijden.

  • Uw motor snel, veilig en voor een goede prijs verkopen? Wij zijn altijd opzoek naar motoren voor eigen inkoop. Vul het formulier in op www.motowijma.nl en ontvang meteen reactie.

  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Wijma
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion