Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 GT EXPLORER - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
SAPPHIRE BLACK
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Deze motor is uit voorraad leverbaar!
De Triumph Tiger 1200 GT PRO EXPLORER
is de ultieme adventure motorfiets
voor op en naast de weg. De Tiger 1200
is uitgerust met het volledig nieuwe
en oersterke 1160cc T-Plane
driecilinder motorblok welke 150 PK en
130 Nm aan koppel levert. Dit
motorblok levert over het hele
toerenbereik een immens hoog koppel,
zakt niet in en is van onderuit
perfect te doseren. De aandrijving
wordt via een cardan verzorgd. De GT
Pro Explorer heeft het meest
uitgebreide optiepakket standaard aan
boord en dat bestaat o.a. uit
geoptimaliseerde bochten-ABS en TCS,
dodehoeksensoren, cruise control,
versnellingsindicator, diverse
rijmodi, 7" full-colour TFT scherm,
Full-LED verlichting incl DRL en
mistlampen, verlichte schakelaars,
Bluetooth Connectivity system,
Quickshifter, bandenspanningssensoren,
semi-actieve Showa vering voor en
achter met 20 cm veerwegen, Brembo
Stylema remmerij, verwarmde
handgrepen, verwarmde zadels,
middenbok, lage valbeugel voor,
handkappen en een verstelbare ruit. De
motor heeft een rijklaargewicht van
slechts 261 Kg, dit is inclusief volle
30 liter benzinetank. Deze nieuwe
Triumph wordt geleverd inclusief 3
jaar fabrieksgarantie. Er is een ruime
keuze aan accessoires beschikbaar,
zoals o.a. diverse koffersets en
bagagesystemen, ruitjes etc. Heb je
interesse? Bel ons voor een proefrit
en/of offerte. Tot snel!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion