Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1050 SPORT - 2012

Garantie: Ja
26000 Km
Zwart
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
triumph - tiger-1050-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

 

Triumph tiger 1050  2012 €6250
 

-Stoere mooie in topstaat verkerende zwarte Triumph tiger 1050
 

-Dikke 3cilinder super mooie sound
 

-113pk
 

-Bouwjaar 2012
 

-pas 26000km
 

-3 delig aluminium kofferset
 

-Staat op goede banden
 

-Enkele km terug pas onderhoud gehad
 

-Boekjes reservesleutels alles aanwezig
 

-Inruil eventueel mogelijk
 

-PRIJS € 6250 (financiering mogelijk zie tabblad financiering)
 

  • Wij zijn een RDW erkend bedrijf en enkel geopend op afspraak, inruil eventueel mogelijk. Getoonde prijs komen geen aflever kosten of wat dan ook meer bij. Is de te koop aangeboden motor niet geheel naar je smaak, zou je er bijvoorbeeld valbeugels, verstralers, ander zadel of wat dan ook op willen, wij doen niet moeilijk, bij ons is alles mogelijk.

    Op de vraag "wat is uiterste prijs" of welke variant dan ook geven wij geen antwoord, al onze motoren zijn al scherp geprijsd.

    Nieuwsgierig?  Meer info:

    www.newtownbikes.nl

    info@newtownbikes.nl

    06 23561795


Opties en Accessoires:
Aluminium zijkoffers, Bagagerek, Boordcomputer, Diverse rijmodussen, Kofferset, Ledknipperlichten, Originele uitlaat, Stalen / RVS leidingen, Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Newtown Bikes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion