Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE 765 RS - 2020

Garantie: Ja
4991 Km
MAT ZWART
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Triumph Steet Triple RS!
We hebben de motor ingekocht van de eerste eigenaar.
Hele historie en alle boekjes en sleutels zijn aanwezig.

Duozitje en voetsteunen voor passagier zijn inclusief.

Momenteel is de motor 3cm verlaagd, maar indien gewenst kunnen wij hem kostenloos terugbrengen naar de originele hoogte.

Krijgt bij ons voor aflevering het nodige onderhoud.

Geen afleverkosten en 6 maanden garantie!
 

  • De getoonde prijs is inclusief:

    - Volle tank
    - Garantie
    - 10% korting op motorkleding bij MKC Moto
    - Tenaamstelling
    - Onderhoudsbeurt volgens opgave fabrikant.
    - Polijst- en waxbehandeling van de lak
    - Indien gewenst 10 dagen gratis verzekerd.

    Financiering en inruil mogelijk. Bekijk onze website voor de mogelijkheden.

    Tot ziens bij VN Motoren! De koffie staat klaar!


Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, nieuwstaat, Originele uitlaat, Quickshifter, Rijklaar, Stalen / RVS leidingen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VN Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion