Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE 765 RS - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
GRIJS METALLIC
Vermogen:
80 kW
Teller:
25.362 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Deze Street Triple 765 RS verkeert in absolute nieuwstaat!

Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk en uiteraard bij droog weer en wegdek.
Het eigen risico tijdens de proefrit is € 1.000,-

Motoren met een verkoopprijs onder de € 3.000,- worden verkocht inclusief 1 maand blok garantie.

Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.

Grote kledingafdeling met zeer veel keus.

Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motoport Assen / Ducati Assen
Industrieweg 11
Assen
Plan de route
0592-205 007
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion