Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TWIN 900 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
PHANTOM BLACK
Vermogen:
48 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De Speed Twin 900 combineert een klassieke stijl met moderne technologie. Dat maakt hem perfect voor onvergetelijke weekenduitjes en maximaal plezier in druk stadsverkeer. De soepele handling, het responsieve vermogen en het vloeiende, stabiele rijgedrag maken elke rit spannend. Met zijn lage zadelhoogte en natuurlijke, rechte zithouding is hij comfortabel en makkelijk om op te rijden. Met zijn uitgebreide assortiment aan custom accessoires pas je hem volledig aan jouw wensen aan. Hij is de perfecte combinatie van tijdloos cool en moderne prestaties.

(Op voorraad)

- 24 maanden garantie
- 10 dagen gratis all risk verzekering
- A rijbewijs


www.vos-oss.nl | 0412 66 77 22




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Vos Oss Motoren
Singel 1940 1945 320
Oss
Plan de route
0412-667722
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion