Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TWIN 1200 - 2019

Garantie: Ja
2541 Km
ZWART
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Met 12 maanden garantie. Nieuw geleverd en onderhouden door Goedhart Motoren. Ingeruild van de eerste eigenaar. Nette Speed twin 1200 met weinig op de teller.

Onder andere voorzien van:

- Vance & Hines uitlaatdemperset
- Valbeugels
- Handvatverwarming
- Vooras protectie
- Korte kentekenplaathouder
- Kettingssmeersysteem

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten. Goedhart Motoren selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij Goedhart Motoren is voorzien van minimaal 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen. Naast alle occasions heeft Goedhart Motoren ook altijd meer dan 200 nieuwe motoren op voorraad.
Informeer bij onze verkoopafdeling naar de beschikbaarheid.

Goedhart Motoren is officieel dealer van: Aprilia, Ducati, Honda, Husqvarna, Kawasaki, Bimota, CF Moto, KTM, Moto-Guzzi, Suzuki, Triumph, en Yamaha.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Goedhart Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion