Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SCRAMBLER 900 - 2020

Garantie: Ja
9182 Km
RUBY RED
triumph - scrambler-900
triumph - scrambler-900
triumph - scrambler-900
triumph - scrambler-900
triumph - scrambler-900
triumph - scrambler-900
triumph - scrambler-900
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Zeer speciale origineel Nederlandse
Street Scrambler 900 van 2020 met ABS

Motor is custom aangepast en heeft
een speciale kleurstelling

Kleur: Ruby Red
Bouwjaar: 2020
Kilometerstand: 9.200 km
Garantie: 12 maanden

accessoires:
-aluminium blokdeksels ipv zwart
-British Customs Slammer buddyseat
-Ruby Red kleurstelling "TR6C Trophy
look"
-hoog voorspatbord
-retro tank logo's

= Bedrijfsinformatie =

Ons mooie bedrijf bestaat dit jaar 2025 al weer 50 jaar! Sinds 2018 zijn wij dealer van het mooie Benelli. Ben je nieuwsgierig naar de TRK702? Of eerder de Leoncino 800 of een van de andere modellen? Kom een kijkje nemen, je bent welkom! Daarnaast zijn we al sinds de introductie van 1991 gespecialiseerd in het prachtige merk Triumph. Je bent en blijft bij ons op het goede en vertrouwde adres voor de aankoop van een nieuwe of gebruikte Triumph of Benelli, het onderhoud aan Triumph en Benelli motoren, inkoop van gebruikte Triumph en Benelli motoren, technisch advies & tuning (Dynojet testbank), originele en imitatie onderdelen en accessoires, kleding en gadgets. Inruil van alle merken motorfietsen is mogelijk. We denken graag met je mee over de mogelijkheden die er zijn ten aanzien van het customizen van je motor. Dit alles in ontspannen sfeer, de koffie staat voor je klaar. Neem gerust de tijd om even te vertoeven in de showroom, de kledinghoek of de werkplaats. Brabant Motors Grave * Bosschebaan 9 * 5363 SW Grave * Nederland * +31 (0)486-473650 * info@brabantmotors.nl * www.brabantmotors.nl * je kan ons volgen op social media * Whats App +31 (0)486-473650




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brabant Motors Grave
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion