Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SCRAMBLER 1200 XC - 2019

Garantie: Ja
7560 Km
Zwart
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • Uw exclusief dealer voor Triumph , KTM ,Husqvarna en Honda
    Altijd 100 occasions op vooraad
    Kijk op www.motorcentrumeibergen.nl voor ons aanbod
    Harley Tuning Center en  Power commander specialist kijk op onze site voor meer info
    6 dagen per week geopend 
    Profiteer van onze gunstige financieringen of van de 
    uitgestelde betalings aanbieding
    Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en 
    kwalitatief goede verzekering 
    We maken graag uw offerte 
     

Opties en Accessoires:
Tassenset, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum Eibergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion