Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Triumph Bonneville T100 in absolute nieuwstaat met ruit en complete onderhoudsgeschiedenis
- WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT
De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u hier!
wij verzorgen verkoop, onderhoud en reparatie voor alle merken en types motoren, Bel, mail of kom langs voor al uw motorvragen.
Wij ruilen ook motoren in kijk op de website onder de rubriek SERVICE
Bij ons vindt u geen offertes met kleine lettertjes. Wij zijn duidelijk tegenover onze klanten. Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken,.Basis pakket is geen garantie voor motoren ouder dan 24 maanden . Maar voor een kleine meerprijs bieden wij u 6 of 12 of zelfs 24 maanden garantie.
Gratis 10 dagen All-Risk verzekerd !
Aan type en letterfouten kunnen geen rechten worden ontleend.
OP WAT IS UITERSTE PRIJS EN BIEDINGEN GEVEN WIJ GEEN REACTIE !
Motorhuisbrabant
Lannerstraat 9
5011 ET Tilburg
www.motorhuisbrabant
info@motorhuisbrabant.nl
013-8225552 of 06-41341900 na 18.00u mocht u binnen de openingstijden niet kunnen maken wij graag een afspraak met u
BIJ ONS IS PRIJS OOK ECHT PRIJS !!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Luchtgekoelde Parallel Twin. |
Boring x slag | 90|68 |
Cilinder inhoud | 865 |
Comp. verhouding | 9.2:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | multipoint injectie |
Ontsteking | DCI |
Vermogen | 68|50|7500 |
Max. koppel | 69|5800 |
Koppeling | Wet, multi-plate |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 41/15 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stale wiegframe |
Vering voor | Kayaba, 120mm veerweg, 41mm voorvork |
Vering achter | Schokbrekers met 106 mm veerweg |
Remmen voor | 310 mm schijfrem, Nissin remklauw |
Remmen achter | 255 schijfrem, Nissin remklauw |
Voorband | 100/90 19 |
Achterband | 130/80 17 |
Wielbasis | 1500 |
Lengte | 2230 |
Breedte | 740 |
Hoogte | 1100 |
Zithoogte | 775 |
Drooggewicht | 205 |
Leverbare kleuren | Cranberry Red and Fusion White, Jet Black |
Beschrijving | Retro en modern hand in hand. Het dubbel ingespoten reactievermogen van de 865cc paralleltwin. Soepel optrekken, dubbelop genieten. Het rustige ritme van de dubbele peashooter uitlaat. Chromen motorkappen. Zwart dashboard met toerenteller. Triumph logo op het zadel. Lakpatroon met twee tinten. Spaakwielen. Stofhoezen voor voorvorken. De complete look. Motorrijden zoals het hoort. Rijden met een glimlach.
De klassieke stijl uit de Sixties zou niet compleet zijn zonder spaakwielen of peashooter-uitlaat die oorspronkelijk in 1959 op de allereerste Bonneville motoren werden gebruikt. De moderne schijfremmen, de ophanging en het stalen draagframe sluiten hier naadloos bij aan en zorgen ervoor dat de T100 mans genoeg is voor de moderne wegen. Traditionele kleurenschema's met twee kleuren en een met de hand aangebrachte streep, of tijdloze 'Jet Black' alternatieven bij de zwarte editie, passen perfect bij het karakter van de T100 en completeren de historische look. |
WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT
De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u bij Motorhuis Brabant.
Onze showroom met een uitgebreide selectie van jonge gebruikte motoren is in Tilburg Noord te vinden.
Daarnaast kunt u ook ons volledig assortiment op deze website bekijken.
| Tilburg, Noord-Brabant |
| 013-8225552 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken