Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE T 100 - 2013

Garantie: Ja
28882 Km
WIT
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2013
Garantie: TLM'S Project Bikes

Ben je ook weg van dit stijlicoon en
vind je het leuk om zelf te sleutelen?
Dan is dit de motor voor jou! Geboren
als Bonneville en nu getransformeerd
in een moderne cafe racer, o.a.
voorzien van een bijzonder mooi en
diep klinkende Arrow 2-in-1 uitlaat,
lage clip ons en een geminimaliseerde
kentekenplaathouder. In de basis is
het een technisch goede motorfiets,
welke nog wat puntjes op de "i" kan
gebruiken. Wordt verkocht voor een
zeer scherpe prijs en als project,
maar zonder garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "André-stuurdemper" betekent: Eerste vorm van stuurdemper die min of meer universeel toepasbaar was. Het systeem wordt gevormd door een *frictiedemper, waarbij een aantal op elkaar gestapel­de klingritschijfjes door een centrale as op elkaar worden getrokken tegen de onderkant van het *balhoofd. Door boven­op de as een hendel aan te draaien worden de schijfjes vaster tegen elkaar aangedrukt en draait het stuur zwaarder. De mo­derne versie van een universele stuurdemper is de hydraulische stuurdemper, een klein formaat telescopische demper, die tus­sen voorvork en frame wordt bevestigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion