Nieuwsbrief:

TRIUMPH  955 I SPEED TRIPLE - 2001

Garantie: Ja
39839 Km
ROULETTE GREEN
triumph - 955-i-speed-triple
triumph - 955-i-speed-triple
triumph - 955-i-speed-triple
triumph - 955-i-speed-triple
triumph - 955-i-speed-triple
triumph - 955-i-speed-triple
triumph - 955-i-speed-triple
triumph - 955-i-speed-triple
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2001

Zeer unieke Speed Triple 955 uit 2001
Motor is destijds nieuw door ons
geheel verbouwd met underseat uitlaat
en carbon
Motor krijgt nu bij inruil groot
onderhoud en word afgeleverd
inclusief nieuw set banden

Kleur: Roulette Green
Bouwjaar: 2001
Kilometerstand: 39.800 km
Garantie: 6 maanden

accessoires:
-Wolf Racing underseat uitlaatsysteem
-achterwiel speciaal gespoten met
engelse vlag
-fly-screen de duo seat cover in
kleur + duo buddyseat
-carbon achterspatbord, tankkap,
framekappen, etc etc
-bar-end spiegels met geintergreerde
richting aanwijzers
-tankpad
-zwarte koplampen
-etc etc etc.

= Bedrijfsinformatie =

Ons mooie bedrijf bestaat dit jaar 2025 al weer 50 jaar! Sinds 2018 zijn wij dealer van het mooie Benelli. Ben je nieuwsgierig naar de TRK702? Of eerder de Leoncino 800 of een van de andere modellen? Kom een kijkje nemen, je bent welkom! Daarnaast zijn we al sinds de introductie van 1991 gespecialiseerd in het prachtige merk Triumph. Je bent en blijft bij ons op het goede en vertrouwde adres voor de aankoop van een nieuwe of gebruikte Triumph of Benelli, het onderhoud aan Triumph en Benelli motoren, inkoop van gebruikte Triumph en Benelli motoren, technisch advies & tuning (Dynojet testbank), originele en imitatie onderdelen en accessoires, kleding en gadgets. Inruil van alle merken motorfietsen is mogelijk. We denken graag met je mee over de mogelijkheden die er zijn ten aanzien van het customizen van je motor. Dit alles in ontspannen sfeer, de koffie staat voor je klaar. Neem gerust de tijd om even te vertoeven in de showroom, de kledinghoek of de werkplaats. Brabant Motors Grave * Bosschebaan 9 * 5363 SW Grave * Nederland * +31 (0)486-473650 * info@brabantmotors.nl * www.brabantmotors.nl * je kan ons volgen op social media * Whats App +31 (0)486-473650




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brabant Motors Grave
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion