Nieuwsbrief:

SUZUKI  VX 800 HIGHLANDER - 1996

Bouwjaar:
1996
Kleur:
Rood
Vermogen:
44 kW
Teller:
32.297 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
suzuki - vx-800-highlander
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Werkelijk hele mooie VX 800 Higlander.

Geheel nagekeken.

Carbs gereinigd.
Nieuwe olie en filter.
Nieuwe bougies .bougiekabels
Nieuwe
 banden.
Nieuwe remvloeistof.

1999,-vaste prijs.

  • Roelofs Motoren houdt zich bezig met de in en verkoop van motoren en wij bieden onze motoren scherp aan.
    Is een afleverbeurt en 3 maanden garantie gewenst dan is dit mogelijk tegen 299,- euro meerprijs.
    Graag even bellen voor u wegrijdt.


    Bij aanschaf van de motor bent u indien gewenst de 1e 10 dagen gratis verzekerd.
     
  • vv





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Roelofs Motoren
Halle-Nijmanweg 9
Halle (Bronckhorst)
Plan de route
06-11178671
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion