Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2022

Garantie: Ja
19146 Km
N.V.T.
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022
  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor alle nieuwe motoren van CFMOTO. BENELLI, MOTOMORINI, ZERO en diverse occaissions, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

    U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen.

    Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!
    *informeer naar de voorwaarden


    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
12v aansluiting, 645cc v twin 90 ° motor, 70pk, 2022 model jaar, Abs, Achter vering instelbaar voor preload & rebound damping, Benzine capaciteit 20 l, Droog gewicht 213 kg, Gratis 3 maanden garantie (optional 24 maanden 450 euros), Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Handkappen, Tellerstand 19 200km, Top koffer, Tractiecontrole, Tubeless spaakwielen, Valbeugels, Verstelbaar windscherm, Verwarmd handvaten, Voor vering preload instelbaar, Zadel hoogte 835 mm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion