Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2020

Garantie: Ja
3436 Km
Zwart
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki V-STROM DL 650

Belangrijkste kenmerken
- Bouwjaar: 21-07-2020
- Kilometerstand: 3436 km
- Aantal cilinders: 2
- Motor: 4-takt
- Dealer onderhouden boekjes & onderhoudshistorie bekend

Opties en accessoires:
- Kofferhouder
- Valbeugel
- Handkappen
- Groot Windscherm
- Tankpad
- Power Oulet telefoon
- Rijmodus
- Tot 12 maanden garantie mogelijk*
================
AE Motorbikes – Betrouwbare Motoren
Wij zijn op afspraak geopend en helpen je graag bij het vinden van de perfecte motor. Bij ons vind je jonge en betrouwbare motoren, zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd.
  • Wij hebben een hart voor motoren en delen graag onze passie met jou!
  • Garantie op al onze motoren
  • Betrouwbaarheid en kwaliteit staan bij ons voorop
  • Tevreden klanten zijn onze prioriteit
  • Jonge en nette occasions
  • Financiering is mogelijk
  • RDW erkend
  • Inruil is mogelijk
Bezichtiging & Contact
Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk, ook ’s avonds en in het weekend. We werken uitsluitend op afspraak, dus neem contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
Telefoon: 0684871313
E-mail: info@aemotorbikes.nl
Instagram: aemotorbikes

Bekijk ook onze andere advertenties voor meer motoren in topstaat!
  • Inhoud wordt geladen...





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AE Motorbikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion