Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2006

Garantie: Nee
47168 Mls
.
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Suzuki DL 650 V-Strom ABS Touring, bomvol opties !!


- Kenteken: MZ-LN-65
- Merk: Suzuki
- Model: All-Road
- Tellerstand: 47168 Mijl
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 645 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 49 kW / 67pk
- Ledig gewicht: 203 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Exterieur

- Breed stuur
- Handkappen
- Middenbok
- Topkoffer

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Skiteplate
- Valbeugelsset
- Varioscreen


In een nette staat verkerende en goed onderhouden Suzuki V-Strom DL 650 ABS Touring,Deze V-Strom zit vol met fraaie opties !!!

Prijs is een zo meenemen prijs. Eventueel rijklaar maken inclusief garantie kost € 250,- extra.

De V-Strom Specialist is 7 dagen & 7 avonden per week geopend op afspraak !!

Altijd 30 Suzuki V-Strom's op voorraad !!!!

Vragen ? Bel Niels: 06-13355284 !

Tot ziens in onze showroom ! De koffie staat klaar.

www.vstromspecialist.nl

V-Strom Specialist
De Drie Kronen 1
1601 MT Enkhuizen
0613355284
verkoop@vstromspecialist.nl

www.vstromspecialist.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Breed stuur, Handkappen, Middenbok, Skiteplate, Topkoffer, Valbeugelsset, Varioscreen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
V-Strom Specialist
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion