Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS TOURING - 2010

Garantie: Nee
38000 Km
GRIJS
suzuki - v-strom-dl-650-abs-touring
suzuki - v-strom-dl-650-abs-touring
suzuki - v-strom-dl-650-abs-touring
suzuki - v-strom-dl-650-abs-touring
suzuki - v-strom-dl-650-abs-touring
suzuki - v-strom-dl-650-abs-touring
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 22 liter
Topsnelheid: 180 km/u
Leaseprijs: € 115 p/m (informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden)
Onderhoudsgeschiedenis: Onderhoudshistorie Dealer onderhouden

In zeer nette staat verkerende Suzuki V-Strom DL 650 ABS Touring !! Bomvol fraaie opties !! 35 KW A2 mogelijk tegen meerprijs !!

De V-Strom Specialist is 7 dagen & 7 avonden per week geopend op afspraak !!

Let op !! dit is een zo meenemen prijs !! Eventueel rijklaar maken kost € 250,- extra.

Altijd 30 Suzuki V-Strom's op voorraad !!!!

Vragen ? Bel Niels: 06-13355284 !

Tot ziens in onze showroom ! De koffie staat klaar.

www.vstromspecialist.nl
Opties en Accessoires:
Handkappen, Handvatverwarming, Middenbok, Skitplate, Tankpad, Topkoffer, Valbeugelset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
V-Strom Specialist
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2024 Motoroccasion