Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop: Suzuki V-Strom 650 ABS – 2012 – Super nette staat!
Ben je op zoek naar een betrouwbare, krachtige en comfortabele allround motor? Dan is deze Suzuki V-Strom 650 ABS uit 2012 een uitstekende keuze!
Specificaties & kenmerken:
-
Bouwjaar: 2012
-
Kilometerstand: 54.741 km
-
Motorinhoud: 645cc V-twin
-
ABS: aanwezig
-
12V-aansluiting: voor navigatie of telefoon
-
Onderhoudshistorie: Volledig en aantoonbaar aanwezig
-
Laatste grote onderhoudsbeurt: Bij 46.500 km uitgevoerd (factuur van €1000 aanwezig)
-
Aantal eigenaren: 3
-
Staat: Super netjes, goed onderhouden
Bijzonderheden:
Deze V-Strom is oersterk en betrouwbaar – ideaal voor zowel beginnende als ervaren rijders. De motor loopt perfect en is altijd goed onderhouden. Dankzij de 12V-aansluiting, ABS en comfortabele zit is dit een ideale motor voor langere ritten, woon-werk of toeren.
- Wij zijn op afspraak geopend en helpen je graag bij het vinden van de perfecte motor. Bij ons vind je jonge en betrouwbare motoren, zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd.
Wij hebben een hart voor motoren en delen graag onze passie met jou!
- Garantie mogelijkheden
- Betrouwbaarheid en kwaliteit staan bij ons voorop
- Tevreden klanten zijn onze prioriteit
- Jonge en nette occasions
- Direkt 5 dagen gratis all risk verzekering
- Financiering is mogelijk
- Inruil mogelijk
- RDW erkend
- Bezichtiging & Contact
Een bezichtiging is altijd mogelijk, ook 's avonds en in het weekend. We werken uitsluitend op afspraak, dus neem contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
E-mail: info@nobelmotoren.nl
Instagram: nobelmotoren
Whatsapp: +31621353133
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistof gekoeld, 90° V-twin, 4-takt |
Boring x slag | 81|62.6 |
Cilinder inhoud | 645 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | DOHC, 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Fuel injection |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 67|49|8800 |
Max. koppel | 60|6400 |
Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 |
Topsnelheid | 180 |
ABS | ja |
Frame | Aluminium Twin-Spar |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning instelbaar |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper, veervoorspanning en uitgaande demping instelbaar |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven met dubbele zuigerremklauwen |
Remmen achter | Enkele 260 mm schijf met enkelvoudige remklauw |
Voorband | 110/80R19 |
Achterband | 150/70R17 |
Wielbasis | 1540 |
Lengte | 2290 |
Breedte | 840 |
Hoogte | 1390 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 189 |
Leverbare kleuren | Zwart, oranje, wit |
Beschrijving | |
 | Hengelo, Overijssel |
 | 085-3332661 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken