Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 DE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Suzuki V-STROM 800DE verrijkt je dagelijks leven en elke trip met de sensatie van avontuur en puur rijplezier. Daarnaast geniet je van Suzuki’s 776 cc paralleltwin die garant staat voor krachtige prestaties, perfect afgestemd op de capaciteiten van deze ultieme allrounder. De machine is ook beschikbaar in een variant voor A2- rijbewijshouders. De V-Strom 800DE is door MotoPlus uitgeroepen tot winnaar van de prestigieuze Alpen Masters 2023 test.


Standaard voorzien van quickshifter up en down
Standaard met multifunctioneel kleuren-TFT-scherm
Uitgebreide elektronica met Suzuki Intelligent Ride System incl. gravel mode
Compacte 776 cc parralel-Twin met 270° krukas voor ideale gewichtsverdeling en framegeometrie
6 jaar garantie incl. 6 jaar pechhulp

  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Carterplaat, Handkappen, Om te bouwen naar 35kw, Quickshifter, wielen, andere




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion