Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 XT - 2020

Garantie: Ja
12563 Km
Geel
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Klaar voor avontuur en lange vakanties of gewoon een plezier ritje deze V-strom kan het! Hij is van alle gemakken voorzien zodat je altijd uitgerust en comfortabel op je bestemming aankomt.
Zo is er cruisecontrole en handvatverwarming aanwezig en kan de traction controle en gas response naar wens worden ingesteld.
Goed zichtbaar ben je ook door de led verlichting in de koplamp en mistlampen die gemonteerd zijn op de valbeugels.

De Suzuki is goed onderhouden en staat op prima Michelin banden en de kettingset is door het gemonteerde kettingsmeersysteem in topconditie.

Zie jij jezelf wel rijden op deze allroad dit voorjaar? Kom dan snel een proefrit maken!
Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, Cruise control, Gear indicator, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kettingsmeersysteem, Led knipperlichten, Mistlampen, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MastMotoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion