Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 DE - 2023

Garantie: Ja
11321 Km
Geel
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DE all-road van dit moment, Suzuki V-Strom 1050 DE met ABS is van Suzuki momenteel de uitgebreidste all-road die ooit beschikbaar is geweest. Standaard voorzien van de Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) hiermee kies je tussen vier verschillende motorkarakteristieken om de prestaties af te stemmen op jouw voorkeuren waarbij de DE ook de G-modus (Gravel) heeft waarin de ontsteking wordt verlaat en de tractiecontrole een beperkte mate van slip toestaat. Daarnaast is er een modi voor het uitschakelen van het ABS op het achterwiel. 

Ook is de DL 1050 DE voorzien van de originele Bi-directional Quick Shifter, hiermee kun je zowel op- als terugschakelen, zonder dat je de koppelingshendel bedient! Deze Suzuki V-Strom 1005 DE met net 11500KM word met de kop er af aangeboden voor € 14.990,- inclusief 50 maanden garantie! Dit bij het Suzuki V-Strom center in Utrecht!  
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
12V aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Carterplaat, Cruise control, Handkappen, Middenbok, Quickshifter, Topkoffer, V-STROM CENTER VOORDEELPAS, Valbeugel, Valbeugels, Versnellings Indicator




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion