Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1000 XTA ADVENTURE - 2019

11816 Km
Geel / Zwart
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
suzuki - v-strom-1000-xta-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Wij berekenen geen aflever kosten.

Prijs is Incl: Onderhoudsbeurt, 6 maanden garantie, volle tank brandstof.

Extra`s:
ABS
Traction controle
Originele 3-delige adventure kofferset
Valbeugel set Hepco & becker
Origineel handkap set
Middenstandaard
Zij jiffy verbreder

Informatie:
Voorzien van nieuwe set banden
XT uitvoering met spaak wielen
Bewijs van uitgevoerd onderhoud bij 9458km aanwezig.
Instructie boekje aanwezig

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-511 4938

  • Financiering via NU motor rijden mogelijk





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jonkers Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion