Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 950 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
YVB/CSX/YSF
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Scherp sturen en volop koppel, dat valt direct op als je met de nieuwe Suzuki GSX-S950 wegrijdt. Een sportieve blikvanger omdat hij dezelfde indrukwekkende styling heeft als de GSX-S1000.

  • Voorzien van een nieuw 5-inch TFT-kleurendisplay
  • Metallic Mat Sword Silver toegevoegd aan het kleurenpalet
  • Verkrijgbaar zonder meerprijs in 35 kW-uitvoering
  • Voldoet aan de Euro 5+ emissienormen
  • 6 jaar garantie incl. 6 jaar pechhulp

Alerte souplesse

De GSX-S950 heeft hetzelfde agressieve design als de GSX-S1000, zoals onder meer de opvallende verticaal geplaatste LED-koplamp. Het rijwielgedeelte zorgt voor messcherp en uiterst gemakkelijk sturen en veel stabiliteit bij hogere snelheden. Logisch, want het stamt regelrecht van het geprezen rijwielgedeelte van de GSX-S1000 af. De motorfiets is heel compleet met onder meer een slipperclutch en andere opvallende extra’s die in dit segment zeker niet vanzelfsprekend zijn. Je kunt de GSX-S950 verder geheel naar eigen smaak samenstellen met een breed assortiment aan accessoires.
 

De GSX-S950 is ook een prima motorfiets voor jongere rijders, want hij is leverbaar in A2-uitvoering met 35 kW (48 pk). Ook dan levert hij veel bruikbaar koppel bij lage en middelhoge toerentallen. Dat merk je aan de alerte reactie op het gas en aan de souplesse waarmee hij accelereert...Leuk dat u een advertentie van ons bekijkt! Heeft u interesse in dit product en wilt u er meer van weten? Dan kunt u natuurlijk altijd even met ons bellen op 038-4658058 maar een e-mail sturen mag natuurlijk ook. U bent altijd van harte welkom in onze winkel om eens goed naar de motor te komen kijken en bij echt serieuze interesse is een proefrit altijd mogelijk. Als dealer hebben wij een aantal verplichtingen en die komen wij altijd na, daar kun u op vertrouwen.

 

  • Leuk dat u een advertentie van ons bekijkt! Heeft u interesse in dit product en wilt u er meer van weten? Dan kunt u natuurlijk altijd even met ons bellen op 038-4658058 maar een e-mail sturen mag natuurlijk ook. U bent altijd van harte welkom in onze winkel om eens goed naar de motor te komen kijken en bij echt serieuze interesse is een proefrit mogelijk. Als dealer hebben wij een aantal verplichtingen en die komen wij altijd na, daar kun u op vertrouwen.

    Over ons:
    TT Motoren, opgericht in 1979 en uitgegroeid tot een begrip in de regio en ver daarbuiten. Dealer van Suzuki en Kawasaki, een winkeloppervlakte van 2000 m² waarvan een kledingshop van 700 m², voorzien van een moderne werkplaats, de grootste motorverhuurder van de regio én we hebben goede koffie! Combineer dit alles met personeel dat verstand van zaken heeft, klantvriendelijk is en passie heeft voor motoren. Dan krijg je een motorzaak zoals die behoort te zijn.

    Daarom dus TT Motoren!

    Deze advertentie is met de maximale zorg samengesteld, er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TT Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion