Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 GT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: SUZUKI 6 JAAR.

Suzuki GSX-S1000GT
De Suzuki GSX-S1000GT is niet alleen de krachtigste en lichtste sport-tour machine in zijn klasse, maar ook bijzonder comfortabel, beheersbaar en connected. Tel daar de oogverblindende vormgeving en de indrukwekkende prestaties van een superieure viercilinder bij op en er ontstaat een volbloed, high-performance Grand Tourer.

999cc viercilinder lijnmotor met brede vermogensafgifte en hoog koppel
Quickshifter up en down
Cruise control, drie rijmodi, vijf standen tractiecontrole, Suzuki Clutch Assist, Low RPM Assist en Easy start
Multifunctioneel kleuren-TFT-scherm incl. smartphone en navigatie-connectiviteit
6 jaar garantie incl. 6 jaar pechhulp

GT: het toonbeeld van rijplezier
Of je nu van snelle ritten op lange rechte wegen houdt of liever over bochtige wegen stuurt – met of zonder passagier: op de Suzuki GSX-S1000GT maakt het niet uit hoe ver je rijdt, hoe zeer je op smartphone-connectiviteit vertrouwt of hoeveel bagage je meeneemt. Bij de GSX-S1000GT gaat het niet om de bestemming, maar om het plezier van de reis ernaartoe.

De Suzuki GSX-S1000GT valt op door een scherp gelijnd en zeer gestroomlijnd front met fraaie, horizontaal geplaatste LED-koplampen en positieverlichting. De vormgeving zorgt tegelijk voor stabiliteit bij hoge snelheden en hoog comfort om lange afstanden moeiteloos vol te houden. Uiteraard is de GT uitgerust met state-of-the-art technologie, zoals cruise control, een bi-directionele quickshifter, drie rijmodi, vijf standen tractiecontrole, Suzuki Clutch Assist, Low RPM Assist, een groot, 6,5-inch fullcolour TFT-scherm en een smartphone-connectiviteitsmodule.




SUZUKI MOTORVERZEKERING

Een exclusieve Suzuki Motorverzekering met een aantrekkelijke premie en unieke, motorvriendelijke voorwaarden!

-De eerste 10 dagen gratis verzekerd!
-Korting op jouw eigen risico bij schadeherstel door de Suzuki-dealer
-Flexibel allrisk verzekeren, wanneer jij het wilt!*
-Uitgebreide dekking voor helm, motorkleding en bagage*
-Tot 36 maanden aanschaf- en nieuwwaarderegeling*

*Afhankelijk van gekozen dekking


Motostore Barendrecht is officieel dealer van Suzuki enYamaha voor regio Zuid Holland. Hier vind je niet alleen nieuwe modellen maar ook in onze occasions hebben we een ruim assortiment, waar alle bekende merken voorkomen. Iedere motorfiets, nieuw of gebruikt, is de eerste 10 dagen na aankoop gratis allrisk verzekerd! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen. Wilt u uw huidige motorfiets bij ons inruilen? …Geen probleem! Ook op onze kledingafdeling zijn we officieel dealer van onder andere RUKKA, REV’IT! en ALPINESTARS. Daarbij hebben we 200 tot 300 helmen in verschillende merken zoals SHOEI, HJC, SCORPION, ROOF en SHARK op voorraad evenals originele onderdelen, navigatie en communicatie systemen, bagagesystemen en alle andere accessoires ben je bij Motostore Barendrecht aan het juiste adres. In de ruime en moderne uitgeruste werkplaats wordt uw motorfiets door vakmensen onderhouden. U kunt hier terecht voor onderhoud, diagnose, reparatie en personalisatie van uw motor. Ook voor een schadetaxatie, herstel / spuitwerkzaamheden kunt u bij ons terecht. Bovendien hebben wij een eigen Rijschool in huis, wat voor de nieuwe motorrijder en motorrijdster erg handig is. U les start vanuit Motostore Barendrecht waar alle middelen beschikbaar zijn.
Motostore, for bikes and more...
  • Motostore, for bikes and more...





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motostore Barendrecht
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion