Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 F ABS - 2016

14973 Km
Rood
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
SUZUKI GSX-S 1000 F
Bouwjaar 2016
149736 km

Zéér nette GSX S 1000 F. Voorzien van korte kentekenplaathouder.


Afgeleverd inclusief:
- Onderhoudsbeurt


Inclusief: 
- 3 maanden garantie.
- 10 dagen Allrisk verzekering. (* Vraag naar de voorwaarden)

---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Korte kentekenplaathouder
- ABS 

---------------------------------------------------------
- 10 dagen gratis Allrisk verzekering.(* vraag naar de voorwaarden)
- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.

Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.

Levering aan huis mogelijk.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.

Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.

Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00

Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.

GSXS1000F GSX-S1000F GSX-S 1000F

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Mondial
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion