|
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 70|48.7 |
Cilinder inhoud | 749 |
Comp. verhouding | 12,5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie (2 injectoren per cilinder) |
Ontsteking | |
Vermogen | 150|110.3|13200 |
Max. koppel | 86.5|11200 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 120 mm |
Vering achter | Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1400 |
Lengte | 2040 |
Breedte | 715 |
Hoogte | 1125 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 163 |
Leverbare kleuren | Blauw/Wit, Zwart. Oranje/Zwart |
Beschrijving | Als enige fabrikant is Suzuki in staat gebleken een competitieve 750cc Supersport machine te bouwen. Al jaren combineert de GSX-R750 de handelbaarheid van een lichte 600cc motor met het brute vermogen van een 1.000cc. De GSX-R750 geldt als het ideale compromis voor top rondetijden op elk circuit maar ook voor veel plezier tijdens de dagelijks kilometers op de openbare weg.
Net als de GSX-R600 is ook de GSX-R750 compacter geworden voor een betere handling. |