Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 750 - 2014

Garantie: Ja
60709 Km
METALLIC TRITON
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Plaatje van een Suzuki GSX-R 750 in de mooiste kleurstelling. Origineel Nederlandse motor, ingeruild van de 2e eigenaar. Compleet met boekjes en onderhoudshistorie. Van een echte liefhebber geweest en goed onderhouden!

Deze motor is voorzien van :
- Arrow uitlaat
- Hyperpro vering (voor en achter)
- Korte kentekenplaathouder
- Aluminium verstelbare rem- en koppelingshendels
- Velglint
- Tankring

Technische info: 177kg/750cc/ 4cilinder/110kw
Garantie: 3 maanden

Kernwoorden: GSX R 750/ GSX-R 750/ GSXR 750/ GSXR-750/ GSXR750/ Gixxer

De geadverteerde verkoopprijs is inclusief garantie, afleverbeurt en tenaamstellingskosten. Nieuwe motoren worden afgeleverd met volle tank, gebruikte motoren met halfvolle tank.
Indien gewenst kunnen wij u een gratis 10 dagen allrisk verzekering via Combi Motors Verzekeringen aanbieden op al onze motoren (muv. motorscooters).
Afleverbeurt wordt volgens fabrieksspecificaties uitgevoerd, slijtagedelen worden indien nodig vervangen.


TopMoto Apeldoorn staat voor:

* FULL SERVICE MOTORSPECIAALZAAK | ONE STOP SHOP CONCEPT
* 40 JAAR PASSIE VOOR HET VAK
* YAMAHA EXCLUSIEF DEALER
* MULTIBRAND OCCASION CENTER
* BOVAG ONDERHOUD & SERVICE CENTER VOOR ALLE MERKEN
* GIVI PREMIUM STORE | CHOOSE YOUR ATTITUDE
* VOORDEELHELMEN.NL STORE | GREAT RIDING GEAR, HELMEN EN KLEDING
* UITGEBREIDE PARTS & ACCESSOIRES
* VERVANGEND VERVOER BIJ ONDERHOUD & SERVICE MOGELIJK




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion