Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 600 - 2001

Bouwjaar:
2001
Kleur:
Grijs
Vermogen:
85 kW
Teller:
38.264 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Suzuki GSX-R 600 – 2001 | Blauw | 38.000 km |

Betaalbare supersport met potentie – klein beetje liefde nodig

Te koop aangeboden bij Van Kleef Motoren: een Suzuki GSX-R 600 uit 2001. De iconische viercilinder sportmotor met karakter en flink wat pit – een perfecte basis voor een liefhebber die niet bang is voor een kleine opknapper.

🔧 Staat van de motor:
De motor is technisch in orde. Rijd, remt en schakelt goed.  De kuipdelen zijn opnieuw gespoten, maar kan nog wat optische liefde gebruiken. Leuk om in de winter aan te werken of gewoon te laten zoals het is natuurlijk.
*** UPDATE*** Motor ligt op het ogenblik uit elkaar[ kapdelen] voor het opnieuw te laten spuiten! Uiteraard veranderd deze de verkoopprijs,mits u zegt doen het zelf. Anderzijds kunt u nu nog zelf ook een kleur bepalen.

✅ Belangrijkste kenmerken:

  • Originele uitlaat
  • Lage kilometerstand
  • Goede motorische basis
     

📌 Specificaties:

  • Kilometerstand: 38.000 km
  • Bouwjaar: 2001
  • Motorinhoud: 599 cc – 4 cilinder
  • Vermogen: ± 115 pk
  • Gewicht rijklaar: ca. 197 kg
  • Kleur: Grijs
  • Transmissie: Handgeschakeld
  • BTW/Marge: Marge – BTW niet aftrekbaar



💡 Waarom deze Suzuki GSX-R 600?
✔ Klassieke supersport – scherp geprijsd
✔ Veel motor voor je geld
✔ Geschikt als project of betaalbare sportmotor
✔ Lage kilometerstand voor zijn leeftijd



🛠️ Extra services bij Van Kleef Motoren:
✔ Professioneel onderhoud & schadeherstel
✔ Bandenservice
✔ Financiering op maat
✔ Bezorging door heel Nederland
✔ Inruil van je huidige motor mogelijk
✔ 5 dagen gratis all-risk verzekering
✔ Gratis tenaamstelling
✔ Exportservice beschikbaar


📍 Bezichtiging & Proefrit in Bergschenhoek
De motor staat startklaar bij Van Kleef Motoren. We zijn RDW-erkend en aangesloten bij Motorgarantie.nl, Numotorrijden.nl en Slimm Verzekerd.


📍 Adres:
Dorsvloerweg 419, 2661 MN Bergschenhoek


📞 Bel of app: 010-3411446 of 06-41293124
📧 Mail: info@vankleefmotoren.nl


🕘 Openingstijden:
Ma t/m Vr: 09:00 – 17:00
Za: 10:00 – 16:00


⚠️ Let op:
Hoewel deze advertentie met zorg is samengesteld, kunnen er geen rechten aan worden ontleend. Controleer zelf de voor jou relevante gegevens bij aankoop.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Kleef Motoren
Dorsvloerweg 419
Bergschenhoek
Plan de route
0103411446
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beïnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion