Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 1300 HAYABUSA - 2013

Garantie: Ja
41674 Km
WIT-ROOD
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Erg mooi exemplaar recent nog voor
ruim 2000,- onderhoud aan gepleegd
o.a. nieuw remschijven en blokken -
hyperpro vering met vorkservice -
bandenset Etc. factuur erbij. Incl.
duo zadel met handgreep - keuze uit
getoonde MIVV e-gekeurde dempers of de
originele! Prijs is rijklaar Incl.,
afl. beurt en Gar.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Streetbikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2025 Motoroccasion