Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 1100 - 1987

Garantie: Ja
16000 Km
Blauw/Wit
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om een zeer nette en zeldzame Suzuki GSX-R 1100.

voor info bel: 06 51138513

  • Bij motorfietsen met een verkoopprijs onder de €3450,- hanteren wij geen servicepakket maar directe meeneemprijzen. Wil u alsnog onderhoud bij de verkoop dan is dat uiteraard mogelijk. Vraag naar de voorwaarden.

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bent u bij ons aan het juiste adres.

    Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten

Opties en Accessoires:
Buddyseat cover, originele staat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion