Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8T - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Oranje
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Suzuki GSX-8T is een opvallende verschijning in het Street-segment. De ronde LED-koplamp, geïnspireerd op Suzuki-motorfietsen uit de jaren 60 en 70, is voorzien van geïntegreerde contourverlichting. Karaktervol design met een moderne twist: de iconische 16,5-liter tank, goudkleurige voorvork en luxe afwerking maken het plaatje compleet: met deze motor val je op.


Met quickshifter up en down
Met multifunctioneel 5-inch kleuren-TFT-scherm
Korte uitlaat, bar-end spiegels en Tuck-and-Roll zadel
Een uitgebreid Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket met drie rijmodi
Ook beschikbaar voor A2-variant zonder meerprijs
6 jaar garantie incl. 6 jaar pechhulp

  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Comfort zadel, Led Knipperlichten, Om te bouwen naar 35kw, OOK VOOR A2 RIJBEWIJS, Quickshifter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MVM Motoren
Boteyken 301
De Meern
Plan de route
0346-286148
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion