Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie GSX 750 F
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4 cilinders, 4-takt, Inline |
Boring x slag | 70|48,7 |
Cilinder inhoud | 750 |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 92|68|10,500 |
Max. koppel | 66,7|9,500 |
Koppeling | Nat, multiplaat, kabelbediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | Cartridge |
Vering achter | mono shock, Swingarm |
Remmen voor | Twin Disk, Ø290 mm |
Remmen achter | Disk, Ø240 mm |
Voorband | 120 / 70 R17 ZR |
Achterband | 150 / 70 R17 ZR |
Wielbasis | 1,465 |
Lengte | 2,130 |
Breedte | 730 |
Hoogte | 1,190 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 209 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Wist u dat: In de motortaal "Vapor lock" betekent: Uitdrukking voor het geblokkeerd raken van de benzineaanvoerleiding, waardoor de motor niet meer wil starten. Wanneer de benzineleiding dicht langs het motorblok loopt en veel hitte opvangt, kan de benzine in de leiding verdampen op het moment dat voor enige tijd wordt gestopt. De benzinedamp (vapor) in de leiding belemmert de doorstroming van benzine naar de carburateur en zet de brandsstofaanvoer als het ware op slot (lock).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken