Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 750 A - 2016

Garantie: Ja
8109 Km
Blauw
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ben je op zoek naar een naked bike die zowel indrukwekkende prestaties als dagelijkse bruikbaarheid biedt, en direct klaar is voor je volgende reis? Dan is deze prachtige Suzuki GSR 750 uit 2016 precies wat je zoekt! Met een uitzonderlijk lage kilometerstand van slechts 8.109 km en afkomstig van de eerste eigenaar, is dit een zeldzame kans om een zo goed als nieuwe motorfiets te bemachtigen, compleet uitgerust voor jouw avonturen.

De Suzuki GSR 750 staat bekend om zijn krachtige en soepele 749cc viercilinder lijnmotor, afgeleid van de legendarische GSX-R750, maar dan getuned voor meer koppel in het middengebied. Dit betekent dat je zowel opwindende acceleratie ervaart als comfortabel kunt cruisen. Of je nu door de stad navigeert, door bochtige landwegen scheurt of een langere rit maakt, de GSR 750 levert altijd de prestaties die je nodig hebt. Zijn scherpe stuurgedrag en comfortabele zitpositie maken elke rit tot een waar genot.

Deze specifieke GSR 750 is extra bijzonder door zijn staat en complete uitrusting. Met minder dan 8.500 kilometer op de teller en de wetenschap dat hij van de eerste eigenaar komt, ben je verzekerd van een motor die met uiterste zorg is behandeld. Hij ziet eruit alsof hij net uit de showroom komt, van de glimmende lak tot de onberispelijke details.

En alsof dat nog niet genoeg is, wordt deze GSR 750 geleverd met alles wat je nodig hebt om direct op reis te gaan:

  • Een navigatiesysteem om je moeiteloos naar elke bestemming te leiden.

  • Een originele Suzuki softluggage drager met tas, perfect geïntegreerd voor al je bagage, van een dagtrip tot een weekendje weg.

Waarom deze Suzuki GSR 750?

  • Zo Goed Als Nieuw: Met slechts 8.109 km op de teller is dit een zeldzame vondst in deze conditie.

  • Eerste Eigenaar: De complete historie is bekend, wat zorgt voor gemoedsrust en vertrouwen.

  • Volledig Uitgerust voor Reizen: Inclusief navigatiesysteem en originele Suzuki softluggage voor direct avontuur.

  • Krachtige en Soepele Motor: Het 749cc viercilinderblok levert een perfecte balans tussen sportiviteit en bruikbaarheid.

  • Wendbaar en Fun: Zijn lichte gewicht en scherpe stuurgedrag maken elke rit dynamisch en plezierig.

  • Tijdloos Design: De agressieve, maar toch elegante naked bike styling blijft indruk maken.

  • Betrouwbaarheid van Suzuki: Geniet van de legendarische duurzaamheid en lage onderhoudskosten die Suzuki biedt.

Deze Suzuki GSR 750 is de ideale partner voor de rijder die op zoek is naar een veelzijdige en opwindende motorfiets die elke dag weer een glimlach op zijn gezicht tovert, en die direct klaar is voor elk avontuur.

De motor staat in de vestiging Deventer
Inruil en financiering mogelijk





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion