Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 750 A - 2014

Garantie: Ja
25400 Km
MAT-ZWART
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Suzuki GSR750 ABS Naked 2014 Mat-Zwart 25.400Km
Motor verkeert in keurige staat en is netjes onderhouden
Origineel NL motor - Geen import - 
Voorzien van Sport-uitlaat, Onderkuip, Kenteken ombouw,
Stael remleidingen, Kleine spiegels en Led richtingaanwijzers
.
Showroomprijs 6.650 - inruil mogelijk -
Prijs bij geen inruil 6.400- incl. garantie !!
.
Voor vragen over dit product … Graag even bellen
Eén telefoontje geeft meer info dan vele E-mails
Op mail en biedingen wordt helaas niet gereageerd
.
HUYBERS MOTOREN
- Al sinds 1958 - Actief en Voordelig
Uw leverancier voor Yamaha, Suzuki, Kawasaki en Honda
Inkoop, verkoop en verhuur van mooie Japanse motoren !!
.
Nieuw voordeel en mooi gebruikt - Altijd 100 tot 150 stuks.
Het Motor-Totaal-Center voor de Japanse motor. Ook voor
Motorverhuur, Onderhoud, Reparatie, Service and Parts. 
Ruime gesorteerd onderdelen magazijn met voordeel prijzen
Grote motorkleding OUTLET en motorhelmen aanbiedingen 
.
Ook voor uw ACCU en MOTORBANDEN met actie voordeel
Absoluut NERGENS GOEDKOPER !! Zie onze website
Tas & Koffer systemen, Ketting set en Uitlaat voordeel !!
.
Dagje weg ? Weekendje er tussen uit ? Of lekkere vakantie?
Ook het adres voor het huren van een mooie motor !!
Naked-Sport, Custom-Cruiser, Adventure en Touring modellen
.
HUYBERS MOTOREN - Al sinds 1958 - Actief en Voordelig
Europalaan 91, 5481JD Schijndel Tel 073-5477770
Centraal in Brabant tussen Eindhoven-Den Bosch-Uden/Veghel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huybers Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion