Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nette wen degelijke Suzuki GSR600.
Deze Suzuki is van 2006 en heeft 26.830km op de teller.
Deze motor wordt voor aflevering voorzien van een onderhoudsbeurt.
- _____________________________________________________________________________________________
Kijk voor deze prachtige motorfiets of andere motoren, brommers en scooters op onze eigen website.
Zuurbier Motoren en Scooters is officieel dealer van Vespa, Piaggio, Aprilia, SYM, Peugeot, Peugeot Metropolis, Super Soco, NIU, Yadea en AGM. Wij hebben een uitgebreid assortiment gebruikte en nieuwe scooters en gebruikte motorfietsen.
Wij bezorgen door het hele land!
_____________________________________________________________________________________________
Zuurbier Motoren en Scooters
Dorpsstraat 20
5314AE Bruchem (bij Zaltbommel en 's-Hertogenbosch)
Tel: 0418-561791
WhatsApp: 06-51725353
Mail: info@zuurbiermotoren.nl
_____________________________________________________________________________________________
Openingstijden:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 09:00 tot 18:00
Woensdag: 09:00 tot 18:00
Donderdag: 09:00 tot 18:00
Vrijdag: 09:00 tot 20:00
Zaterdag: 09:00 tot 16:00
Zondag: gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | vloeistofgekoelde viertakt viercilinder |
Boring x slag | 67|42,5 |
Cilinder inhoud | 599,4 |
Comp. verhouding | 12,5 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | injectie 38 mm |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | instelbare 43 mm telescopische voorvork |
Vering achter | 7 traps instelbare monoshock |
Remmen voor | dubbele 310 mm schijf, vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 240 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | MT 3.5 x 17M/C |
Achterband | MT 5.5 x 17M/C |
Wielbasis | 1.440 |
Lengte | 2.090 |
Breedte | 795 |
Hoogte | 1.075 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 183 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Bruchem, Gelderland |
| 0418-561791 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer!
Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken