Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki GSR 600 ABS, niet van nieuw te onderscheiden zo netjes! Lage kilometer stand, onderhoud historie van afgelopen 4 jaar aanwezig en ter inzage! Staat op recente banden! Heerlijk vlotte naked met een sportief karakter!
Occasion bekijken en proefrijden?
Graag verzoeken wij u om voor een bezichtiging of proefrit even contact met ons op te nemen! Dit om teleurstellingen te voorkomen en geen dubbele afspraken te hebben! Wij reserveren de motor maximaal 24uur na afspraak. De genoemde verkoopprijs is altijd inclusief standaard garantie pakket, tenaamstelling, 10 Dagen all risk verzekering en zonder bijkomende kosten! (Tenzij anders vermeld)
AMR Motorfietsen Standaard Garantiepakket: GRATIS!
- 6 maanden en 6.000km Garantie (slijtage delen en accu’s uitgezonderd)
- Kleine onderhoudsbeurt.
- 10 Dagen all risk verzekering.
AMR Motorfietsen Extra Garantiepakket: €399,-
- 6 maanden en 6.000km EXTRA garantie! (slijtage delen en accu’s uitgezonderd)
- Grote onderhoudsbeurt volgens fabrieks schema!
- 10 Dagen all risk verzekering.
Direct motor rijden:
Al onze motoren zijn voor de advertentie voorzien van onderhoud en in geval van import voorzien van een kenteken! Na uw proefrit kan de motor dus direct bij ons tenaam gesteld & verzekerd worden zodat u dezelfde dag nog kunt rijden!
Financiering:
Ook het financieren van een motorfiets is bij ons mogelijk! Deze financiering kan worden aangevraagd bij onze aangesloten maatschappij: NUmotorrijden. (Let op, geld lenen kost geld!)
Bezorgen:
Als u niet in de gelegenheid bent de motor zelf te kunnen meenemen of ophalen, beschikken wij tegen nader te bepalen tarief over bezorg mogelijkheden!
Inruil van uw motor? Bespreek de mogelijkheden!
Wilt u uw huidige motor inruilen? Stuur ons ter voorbereiding foto's van de motor inclusief kenteken, km-stand en onderhouds historie via WhatsApp of Email!
Voorraad motoren:
Voor onze volledige voorraad motoren, neem een kijkje op onze website, pagina op marktplaats of motoroccasion! Onze voorraad is actueel en dagelijks up to date!
Op de hoogte blijven? Volg ons op social media:
Facebook: AMR Motorfietsen
Instagram: @amrmotorfietsen
Contact:
AMR Motorfietsen
Amsterdamseweg 13A
1422AC Uithoorn
Tel: 0297256300 (Ook WhatsApp!)
Email: info@amrmotorfietsen.nl
Openingstijden:
Maandag: gesloten
Dinsdag-vrijdag: 09:00 / 18:00
Zaterdag: 09:00 / 17:00
Zondag: gesloten
Afspraak buiten openingstijden? Vraag naar de mogelijkheden!
Wij hebben ons best gedaan om alle informatie voor het betreffende voertuig te omschrijven of aan te tonen doormiddel van foto's.
Echter zijn fouten nooit uitgesloten, neem daarom ook zelf de moeite om dergelijke zaken te controleren voor aankoop! Het kan voorkomen dat berichten via marktplaats niet altijd verzonden worden of bij ons aankomen! Om er zeker van te zijn goed met ons in contact te komen raden wij u aan om even te bellen, een whatsapp bericht te sturen of per email!
Opties en Accessoires: • Verstelbare rem & koppeling hevel
• Yoshimura GSR Demper
• Tanktas
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Al sinds 2006 actief in de motor branche, sinds dien richten wij ons op alle voorkomende reparaties en onderhoud van motoren! Van complexe problemen, tot onderhoud. U bent bij ons aan het juiste adres. Wij zijn service & klant gericht, tegen een scherpe prijs.
| Uithoorn, Noord-Holland |
| 0297-256300 |
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken