Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 650 BURGMAN ABS - 2012

Garantie: Ja
68289 Km
Wit
suzuki - an-650-burgman-abs
suzuki - an-650-burgman-abs
suzuki - an-650-burgman-abs
suzuki - an-650-burgman-abs
suzuki - an-650-burgman-abs
suzuki - an-650-burgman-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Burgman 650 Executive met ABS
zeer complete, nette en technisch goede motorfiets met o.a.:

verhoogde ruit
topkoffer
usb aansluiting
nieuwe achterband
zadelverwarming
handvatverwarming
rugsteun optioneel te monteren (in kleur, bijgeleverd)

GEEN ZORGEN: CVT belt is nieuw!

zeer nette en fijne Burgman voor jaren rijplezier
 
  • Je hebt het vast wel eens horen zeggen: Waar zijn ze gebleven? De gezellige motorzaken, waar nog tijd is voor een bakkie en je altijd binnen kunt lopen met vragen. Een zaak waar ze je bij naam kennen, geen nummer bent en je ook altijd de werkplaats in mag lopen, zolang het er niet overbevolkt raakt...
    Of het nu gaat om het kopen of reparatie of onderhoud van een motor...
    Op onze website kunt u een indruk krijgen van ons als Motor Service.

    Zo kunt u op deze pagina een kijkje nemen bij ons in de werkplaats en op deze wijze kennis maken met Motor Service Ossendrecht.


Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Handvat verwarming, Originele uitlaat, Topkoffer, Verhoogde ruit, Voorvorkbeschermers, Veel ruimte onder zadel, maar ook praktische topkoffer.

Tevens voorzien van zadelverwarming en handvat verwarming.

Rugsteun in kleur optioneel te monteren (bijgeleverd)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorservice Ossendrecht
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion