Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 400 BURGMAN ABS - 2021

Garantie: Ja
2442 Km
MAT ZWART
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze Suzuki Burgman is zo goed als nieuw met pas 2500 kilometer op de klok. Aangeboden met 24 maanden garantie en rijklaar voor € 7990,- Bij de Burgman 400 is er een zadel ruimte waar zeker 2 helmen te plaatsen zijn en 2 Dashboard ruimtes om altijd iets mee te kunnen nemen. Tevens met een gemiddeld verbruik van 1 op 25 worden ook de ritten naar de pomp een stuk minder en dus ook leuker! 

Aangeboden met 24 maanden garantie en rijklaar voor 7990,- Benieuwd geworden naar deze Suzuki Burgman 400 met ABS? Neem dan contact met ons op en kom de motor in het echt bekijken. 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion