Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki Address 125
Ervaar de tijdloze vreugde en het gemak van vrijheid op twee wielen. De Address 125 is veel meer dan alleen een praktische, zuinige scooter die prestaties levert die ideaal zijn voor dagelijks gebruik. De Address 125 stelt je in staat om een statement te maken over wie je bent en waar je graag naartoe gaat. Dit model is geschikt voor het A1 rijbewijs.
Opties en Accessoires: Digitaal display, Zeer zuinig 1.9 l/ 100 km
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, luchtgekoeld, SOHC, ééncilinder |
Boring x slag | 52.5|57.4 |
Cilinder inhoud | 124 |
Comp. verhouding | 10,3:1 |
Kleppen | 2 |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 9| |
Max. koppel | 10|5500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | Automatisch CVT |
Verhouding | |
Overbrenging | Automatisch CVT |
Starter | |
Tankinhoud | 5 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopisch, schroefveren, oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevuld |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | 90/90-12M/C |
Achterband | 90/100-10M/C |
Wielbasis | 1265 |
Lengte | 1825 |
Breedte | 690 |
Hoogte | 1160 |
Zithoogte | 770 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: APRILIA, HUSQVARNA, KAWASAKI, KTM, KYMCO, MOTO GUZZI, PIAGGIO, SUZUKI |
NIWA Motorservice is ontstaan vanuit de passie voor motoren en motorsport .
Wij streven naar een goede service, waarbij een tevreden klant voorop staat . Wij investeren veel in gereedschappen en afstelapparatuur om het service-niveau op een hoog peil te houden .
De motor-arena is onze werkplaats , de showroom ons visite kaartje.
 | Zwaagdijk, Noord-Holland |
 | 0228-564000 |
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken