Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Opties en Accessoires: Orginele duo buddyseat ook aanwezig
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | lucht-/oliegekoelde parrallel twin |
Boring x slag | mm x mm |
Cilinder inhoud | 648 cc |
Comp. verhouding | 9,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische multipoint-brandstofinjectie met SAI. |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 47 pk / kW bij 4250 tpm |
Max. koppel | 52 Nm bij 5250 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | ALS stalen trellis frame |
Vering voor | Showa 41 mm upside down-voorvork met instelbare voorspanning, uitgaande demping en compressiedemping, veerweg 140 mm |
Vering achter | Twin gas geladen schokdempers |
Remmen voor | Dubbele, zwevende remschijf van 320 mm, Brembo radiale monoblock-remklauwen met 4 zuigers. Uitschakelbaar ABS |
Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
Voorband | 100/90 - 18 |
Achterband | 130/70/18 |
Wielbasis | |
Lengte | 2122 mm |
Breedte | 744 mm |
Hoogte | 1024 mm |
Zithoogte | |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Super Meteor 650 is een typische cruiser en combineert overzichtelijke bedieningsmechanismen en instrumenten met een ontspannen ergonomie voor de rijder; een geweldige stabiliteit op de snelweg en prikkelend plezier op kronkelende wegen, waar hij behendig van richting verandert. De flexibele, supersoepele motor heeft veel koppel en zijn coole retro-styling is doordrenkt met duidelijk herkenbaar Royal Enfield DNA. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, KTM, Triumph, Husqvarna en GasGas.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
 | Eibergen, Gelderland |
 | 0545-477404 |
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken