Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SHOTGUN 650 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
.
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja

Technische informatie
Koppel: 52 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 14 liter
Topsnelheid: 164 km/u

Interieur
Bekleding: Stof

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
CO?-uitstoot: 99 g/km

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Overige informatie
Motor: 4-takt

DE nieuwe Royal Enfield Shotgun 650 in de kleur Plasma Blue. Dit betreft een unieke door Custom geinspireerde motorfiets die leverbaar is in meerder kleuren. 
Namelijk: Stencil White, Plasma Blue, Green Drill en Steemetal Grey.

Deze Royal is vernieuwd en nu onder andere voorzien van LED verlichting, Gietwielen, Vernieuwde rem / koppeling hevels en een compleet zwart motorblok.

Bij levering van deze Shotgun krijgt u standaard 3 Jaar garantie en 3 Jaar pechhulp.
Standaard is deze nieuwe (Euro5) Royal voorzien van onder andere Abs, injectie, voorvork rubbers etc etc.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, LED achterlichten, LED koplampen, navigatiesysteem, two-tone (metaal) kleur




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2024 Motoroccasion