Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SHOTGUN 650 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
STENCIL WHITE
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 36 maanden

De Shotgun 650 past qua ziel en vorm niet in een standaardcategorie. Dankzij het modulaire ontwerp schakelt hij moeiteloos tussen drie stijlen, van eenzitter tot tweezitter tot bagagevervoerende toermotor. De vier unieke kleurstellingen van de motorfiets ontlenen hun inspiratie aan de customcultuur en bieden een canvas waar bouwers en beginners zich volledig op kunnen uiten.

De Shotgun 650 is ergonomisch geoptimaliseerd met middelhoge voetsteunen, een lage zadelhoogte van 795 mm en een stuurstang die voor de positie van het zadel en de voetsteunen is uitgekiend. Dankzij de getunede Showa-vering, wielbasis van 1465 mm en het lage zwaartepunt is het net zo leuk om in druk verkeer, op de snelweg en over bochtige plattelandswegen te rijden, zonder dat je aan comfort inlevert. Brede 18-inch voorbanden en 17-inch achterbanden, gecombineerd met remschijven van 320 mm en 300 mm, garanderen een stabiele grip en veel controle bij alle snelheden, of je nu alleen of met extra gewicht rijdt.

Onder de onverwoestbare stalen ruggengraat van de Shotgun 650 gromt onze beproefde 648 cc paralleltwin die is ontworpen voor gebruik op de weg. Met veel kracht in het middengebied en een rijke hoeveelheid koppel bij alle versnellingen blijft de rijder geboeid. Deze motorfiets belichaamt ons pure motor-DNA zonder erdoor te worden beperkt. Met zijn modulaire mogelijkheden, neomoderne esthetiek en unieke kleuren bevrijdt hij zich uit het keurslijf en verlegt hij de grenzen van wat een Royal Enfield kan zijn.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1992 - In 1992 verlaat de 5.000e motorfiets de fabriek. General Motors start een procedure op omtrent de naam "Bonneville" maar de advocaten sluiten een deal in naam van beide bedrijven. De Daytona 1200 wordt voorgesteld aan het publiek op de NEC show in Birmingham waarbij men een vermogen aangeeft van 147 pk, hoger dan toegestaan op de Britse wegen. In de jaren die volgen timmert Triumph enorm aan de weg. Men introduceert sterke modellen, opent een 400.000 m2 grote productie-unit in Canada en verovert vele harten door gedurfd de Thunderbird aan te bieden. De caferacer Speed Triple, de snelle Daytona 900, de Tiger met zijn kunststof brandstoftank maar ook de Trophy, Adventurer en de Sprint.
© 2000 - 2024 Motoroccasion