Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HNTR 350 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Dapper Grey
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De royal enfield HNTR 350 1 cilinder in de kleur Dapper Grey nu in de showroom. Nieuw, rijklaar met 36 maanden garantie voor € 5499,- benieuwd hoe deze mooie 1 cilinder rijd? kom dan gerust aan voor een proefrit op onze demo en laat je verassen!. 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion