Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN 452 - 2024

Nieuw
Slate poppy blue, Slate himalayan Salt
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De Royal Enfield Himalayan, Adventure bij uitstek
Het beste chassis is een chassis dat je niet voelt. Van de veelzijdige 21/17-inch wielencombinatie tot de grote enduro-voetsteunen en brede stuurstang: de Himalayan werkt altijd mee, op de weg en off-road. Dankzij het slanke zadel en de smalle tank kun je je voeten stevig op de grond zetten bij een stop. Door de grotere bodemvrijheid en langere veerweg zijn zelfs de meest uitdagende paden geen probleem.

TripperDash
Het eerste navigatiesysteem met volledige kaart ter wereld op basis van Google Maps-platform op een rond display

Omgekeerde voorvork
Kwaliteitsvering zorgt ervoor dat de motorfiets het traject volgt dat je gekozen hebt, zelfs op het zwaarste terrein. De omgekeerde Showa-cartridgevoorvork doet precies dat.

Chassis
Het stalen twin-sparframe is steviger, stijver en smaller tussen de benen, wat rijden in staande positie comfortabeler maakt. Betere handling, stabiliteit en balans.

Elektronische gasklepregeling met rijmodi
Een elektronische gasklepregeling met vier rijmodi om de respons aan het terrein en je humeur aan te passen, terwijl de motorfiets soepel gas geeft en zuiniger rijdt.

Waden
Motors en water gaan niet samen. Maar een écht avontuur is niet compleet zonder wateroversteek. Daarom hebben we de Himalayan van een hoge luchtinlaat onder de tank voorzien, zodat je moeiteloos door hoog water kunt crossen.

Zadelhoogte
Niemand wil zijn rit onderbreken vanwege zadelpijn. Daarom hebben we de nieuwe Himalayan uitgerust met een instelbaar zadel uit twee delen dat comfortabel voor de rijder (825 mm) en de passagier (845 mm) is. Daarnaast is er een optioneel laag zadel (805 mm), zodat je op elke hoogte met je voeten bij de grond kunt.

Sherpa 450
De motor is geïnspireerd op de Sherpa, ontwikkeld voor hoog in de bergen. Hij produceert voldoende koppel om je op 5 km boven zeeniveau uit het zand te trekken en je daarna van de vijfdaagse reis terug naar huis te laten genieten.

Leverbaar in de kleuren,

Kamet White (Tubeless) ( € 7.699,-)

Hanle Black (Tubeless) ( € 7.799,-)

Hanle Black ( € 7.399,-)

Slate Poppy Blue ( € 7.199,-)

Slate Himalayan Salt ( € 7.199,-)

Kaza Brown ( € 6.999,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

​​​​​​​Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Himalayan 450
Kleur Slate poppy blue, Slate himalayan Salt
Segment All road
Cilinderinhoud 452 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 6.899,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 7.199,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Steile wand" betekent: Kermisattractie waarbij waaghalzen, maar in werkelijkheid uiterst geroutineerde kermisklanten, met een motorfiets in een houten kombaan met een diameter van gemiddeld acht tot tien meter in de rondte rijden tot een horizontale positie wordt bereikt. De kunsten van de steilewandrijders variëren van zijspanrijden, met twee rijders in tegengestelde richting rijden, met losse handen rijden tot achterstevoren plaats nemen op de motorfiets. Traditioneel wordt met een oude Indian Scout uit de jaren dertig gereden. De reden dat deze oude motorfietsen nog steeds voldoen is dat voor het betreden van de steile wand nauwelijks vermogen en snelheid nodig zijn. Als extra attractie wordt bezoekers die over een motorfiets of bromfiets beschikken de mogelijkheid geboden de steile wand te berijden. Bij de valpartijen die hierbij ontstaan, wordt een ijzeren volkswet bevestigd: leedvermaak is het beste vermaak. In het Engels wordt de steile wand de wall of death genoemd
© 2000 - 2024 Motoroccasion