Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 350 - 2025

Nieuw
Mediallon Brown
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De compleet nieuwe Royal Enfield Classic, herontdekken van puur motorrijden.

Een merk en type motorfiets met een zeer rijke historie die blijft voortgaan met de tijd.
De onmiskenbare vormgeving en geluid laten direct zien en horen dat het om een Royal Enfield 1 cilinder gaat. Een tijdloos model wat blijft en blijft, en niet meer is weg te denken onder motorrijders over de hele wereld! Sierlijke ronde spatborden, druppelvormige tank, klassieke Led koplamp, tijdloze vorm van de carterdeksel, prachtige kleurstellingen en het heerlijke 1 cilinder geluid.

Een nieuw sterk dubbelwiegframe zorgt voor stabiliteit. Een verbeterd breed zadel zorgt voor ruim comfort en de juiste houding. Een breed stuur met brede banden zorgt voor moeiteloze wendbaarheid en veiligheid. De speciaal ontworpen balans as zorgt voor een heerlijk zijdezacht motorkarakter. De zeer licht bediende koppeling en de perfect afgestelde brandstofinjectie zorgt voor een verfijnde rijervaring. Daarnaast is de kunst bij de Classic om niks weg te werken, maar pure techniek in het zicht!

Tijdloos betekend niet stilstaan, dus de Classic gaat mee met de tijd. Een dashboard met de nodige informatie met een analoge snelheidsmeter, gear indicator en Trippernavigatiesysteem is geplaatst op de juiste plek. Standaard voorzien van een USB-poort op het stuur om mogelijke accessoires die op het stuur geplaatst gaan worden op te laden. Het 2-kanaals ABS werkt subliem en zorgt voor vertrouwen tijdens het remmen.

De Royal Enfield Classic 350 is leverbaar in 4 kleuren

Beschikbare kleuren:
Madras Red ( € 6.549,-)
Medaillon Brown ( € 6.699,-)
Emerald Green (Chrome) ( € 6.799,-)
Stealth Black ( € n.b,-)


Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Classic 350
Kleur Mediallon Brown
Segment Retro
Cilinderinhoud 349 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 6.399,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 6.699,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion