Nieuwsbrief:

REWACO  RF1 GT TURBO - 2022

Garantie: Nee
28213 Km
BLAUW / CREME
rewaco - rf1-gt-turbo
rewaco - rf1-gt-turbo
rewaco - rf1-gt-turbo
rewaco - rf1-gt-turbo
rewaco - rf1-gt-turbo
rewaco - rf1-gt-turbo
rewaco - rf1-gt-turbo
rewaco - rf1-gt-turbo
rewaco - rf1-gt-turbo
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Rewaco RF1 LT2 Turbo
Bwj: 13-06-2022
Km stand: 28213 km
Motor: 1500 cc 140PK Mitshubishi
Automaat
Banden voor: 200/50/R17
Banden achter: 295/35/R18
RVS zijbeschermbeugel en motorbeschermbeugel
RVS verstelbare voetsteunen vor duo passagier
RVS sissybar Duorijder
Spoiler in kleur 
Gordel voor de duopassagier
Sportline uitlaat
6x koplampenset
Prijs: 34.950,-
Incl service beurt
3 maanden garantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Zetelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion